Вписване
4.6

Как да пазаруваме от САЩ ?

Опитвате се да направите поръчка като използвате Вашия EshopWedrop американски адрес за доставка?

Препоръчваме Ви да прегледате информацията по-долу - трябва да следвате указанията по-долу, за да сте сигурни, че за пратката Ви правилно се прилага процедурата за митническо оформяне преди доставката.

Посетете профила си в EshopWedrop, за да проверите дали Вашият американски адрес за доставка е наличен -  Моят акаунт

Ако нямате акаунт в EshopWedrop, регистрирайте се Тук

 

Как работи услугата в САЩ?

Складът на EshopWedrop Origin в САЩ е базиран в щата Делауеър, който е щат с нулев данък върху продажбите, което означава значителни спестявания за вашето онлайн пазаруване от САЩ. Това означава, че всеки път, когато пазарувате от онлайн търговци на дребно в Америка, вашите колети ще бъдат изпратени до USA Origin Warehouse, а оттам ще бъдат доставени до България, през Холандия.

Доставки до склада в САЩ се приемат от понеделник до петък от 9 сутринта до 5 следобед (Ню Йорк време).

Всички колети се обработват в рамките на 24 часа след доставката.

Крайни часове – Колети с митнически данни, актуализирани и потвърдени до 9 сутринта източно време (ET) в сряда, ще бъдат включени в същия ден на заминаване.

Понастоящем имаме седмично заминаване от склад за произход на САЩ всяка сряда с излитане на въздушен товар от летище JFK, Ню Йорк в сряда и пристигане в Холандия до неделя и митническо освобождаване в понеделник.

Клиентите ще трябва да актуализират митническите данни за тези колети до сряда, 9 сутринта ET, за да гарантират, че ще заминат същата седмица.

 

Какво трябва да направя, когато колетът ми пристигне в склада на САЩ?

Моля, влезте в личния си акаунт и изпълнете следните стъпки:

Качете подкрепяща документация за категориите продукти и декларираните стойности (фактура, потвърждение на онлайн поръчка, проформа фактура и др.). Този документ трябва ясно да представя описанието на продуктите, количеството и сумата, платена за продуктите. Ако някоя от тези подробности липсва, пратката не може да замине от САЩ!

В нашия нов склад за произход в САЩ от Делауеър ние приложихме нашия нов и революционен стандарт за услуга за преопаковане и преоразмеряване за всички колети, които считаме за подходящи. Ще се стремим за всеки колет, за който това е възможно, безопасно да намалим обема на вашите колети и по този начин ще намалим дължимото тегло на вашите колети, генерирайки допълнителни спестявания за разходите за доставка от САЩ до вашия адрес във вашата страна.

 

Важна информация: В случай, че не искате да отворим и преопаковаме пратката ви в САЩ, моля, посочете това, когато правите онлайн поръчката си за пазаруване, като вмъкнете „000000“ (6 пъти нула число) след вашето име или преди вашето фамилно име.

Преопаковането не е достъпно за колети, съдържащи специални артикули като компютри, лаптопи и подобни артикули.

Трябва да попълните подробностите за продуктовата категория, споменати по-горе, САМО на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК и трябва да отговарят на описанието от подкрепящата документация (фактура или онлайн потвърждение на поръчката). Това от своя страна ще позволи създаването на съответните кодове по ХС, необходими по време на митническото освобождаване.

Декларирана стойност в щатски долари, включително всеки приложим данък върху продажбите и такси за доставка в САЩ, съгласно качената подкрепяща документация. Максималната стойност на пратка, приета от системата, е 2500 USD. Това е максималната стойност за опростени експортни формалности, приети от митническите власти на САЩ.

Ние ще изчислим приблизително митническо плащане след попълване на вашата декларация и това ще трябва да бъде платено предварително. Когато възникне надплащане или подплащане, това ще бъде коригирано по време на завършване на окончателното плащане.

 

Моля, обърнете внимание: Ако нямате адрес за доставка по подразбиране във вашата страна на местоназначение, деклариран във вашия акаунт, ще бъдете подканени да добавите такъв. Това е необходимо условие, за да бъдат изпратени колетите от САЩ. Този адрес ще бъде деклариран като ваш адрес за митническите формалности при износ и внос.

 

Какво се случва, когато колетите ми пристигнат в Холандия?

Първо, колетите пристигат в Холандия в неделя за митническо освобождаване при внос (вижте повече подробности относно митническите формалности при внос).

След като колетите бъдат митнически освободени, колетите ще бъдат сортирани и ще заминат при следващото планирано заминаване от Холандия за България.

 

За допълнителни въпроси не се колебайте да се свържете с нашия екип „Обслужване на клиенти“.

За връзка с „Обслужване на клиенти“: +359 887 702685; Email: info@eshopwedrop.bg

Контакти

Имате още въпроси? Обадете ни се, екипът ни ще се радва да ви помогне

С използването на уебсайта на Eshopwedrop Вие приемате използването на бисквитки Прочети повече

uk avaialble again
uk avaialble again
Моля, изчакай да потвърдим пошенския код