Вписване
4.6

Направих онлайн покупка, но не мога да я видя сред моите пратки в моя EshopWedrop профил. Защо? Какво мога да направя?

• Моля, проверете дали онлайн магазинът е изпратил Вашите продукти и дали са били успешно доставени до Вашия EshopWedrop адрес за пазаруване. • Получили ли сте номер за проследяване на поръчката от онлайн магазина? Препоръчваме Ви да използвате опцията за проследяване на пратки. Понякога това струва малко повече, но спокойствието си струва.

• Ако продуктите са били доставени, но търговецът на дребно не е посочил правилно върху пратката Вашия уникален адрес за пазаруване, ще запазим Вашите пратки в категорията "Неидентифицирани" и ще направим разследване.

• Моля, свържете се с нас и ни изпратете всички данни, с които разполагате, за да изясним ситуацията.

Общи
Как функционира услугата? Прочетете нашето ръководство стъпка по стъпка . Какви са ползите от трансграничното онлайн пазаруване? Какво представлява EDee? Как да пазаруваме от САЩ ? Какви са таксите за доставка на пратка от САЩ? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от САЩ в България? Как да пазаруваме от Великобритания ? Какви са таксите за доставка на пратка от Великобритания? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от Великобритания в България? Защо да използваме EshopWedrop? Пратката ми е била отказана за приемане на EshopWedrop адреса за пазаруване. Защо? Какво представлява личният EshopWedrop адрес за доставка? Какви са часовете и дните за доставяне до моя адрес за онлайн пазаруване в Обединеното кралство, САЩ, Полша, Германия и Италия? Как да разбера, че продуктите ми са получени на моя EshopWedrop адрес за пазаруване? Кога пратките, получени на личните ми онлайн адреси за пазаруване, отпътуват към България? “Опасни стоки“ от САЩ

Контакти

Имате още въпроси? Обадете ни се, екипът ни ще се радва да ви помогне

С използването на уебсайта на Eshopwedrop Вие приемате използването на бисквитки Прочети повече

Poland Promo
Poland Promo
Моля, изчакай да потвърдим пошенския код