Вписване
4.6

Направих онлайн покупка, но не мога да я видя сред моите пратки в моя EshopWedrop профил. Защо? Какво мога да направя?

• Моля, проверете дали онлайн магазинът е изпратил Вашите продукти и дали са били успешно доставени до Вашия EshopWedrop адрес за пазаруване. • Получили ли сте номер за проследяване на поръчката от онлайн магазина? Препоръчваме Ви да използвате опцията за проследяване на пратки. Понякога това струва малко повече, но спокойствието си струва.

• Ако продуктите са били доставени, но търговецът на дребно не е посочил правилно върху пратката Вашия уникален адрес за пазаруване, ще запазим Вашите пратки в категорията "Неидентифицирани" и ще направим разследване.

• Моля, свържете се с нас и ни изпратете всички данни, с които разполагате, за да изясним ситуацията.

Контакти

Имате още въпроси? Обадете ни се, екипът ни ще се радвам да ви помогне

С използването на уебсайта на Eshopwedrop Вие приемате използването на бисквитки Прочети повече

General Registration Jan 2021
General Registration Jan 2021
Моля, изчакай да потвърдим пошенския код