Вписване
4.6

Какво представлява EDee?

EDee е автоматизирана опция за доставка, която дава възможност да получавате своите онлайн поръчки без да се налага да влизате в акаунта си в EshopWedrop повече от веднъж.

Какво означава автоматизирана доставка?
Тъй като EDee е автоматизирана опция за доставка, това означава, че ако се активира, вашите поръчки ще бъдат доставяни автоматично, въз основа на предпочитанията, които сте задали еднократно в своя акаунт в EshopWedrop.

EDee задължителна опция, която трябва да използвам, ли е?
Използването на EDee не е задължително, това не е задължителна опция и може да се активира в акаунта ви в EshopWedrop безплатно!

Ако решите да активирате нашата система EDee, всичко, което трябва да направите, е да попълните информацията, намираща се в акаунта ви в EshopWedrop, в раздел „Моите пратки“ и въз основа на тази информация бъдещите ви поръчки ще ви бъдат доставяни. Също така можете да я деактивирате по всяко време.

Моля, обърнете внимание: Дори и да решите да не използвате EDee, вашите пратки ще продължат да се изпращат до техните дестинации, така че Edee няма да повлияе на доставката на пратките ви ако не се използва.

Ако активирам EDee, ще бъде ли валидна и за неизпълнени поръчки в моя акаунт?
Ако решите да активирате EDee, но вече имате неизпълнени поръчки в акаунта си, тогава имайте предвид, че зададените от вас предпочитания ще са валидни само за тези пратки, които се добавят към вашия акаунт след активирането. За пратките, които вече съществуват във вашия акаунт, тези предпочитания не могат да бъдат автоматизирани и следователно ще трябва да следват процеса на ръчно заявяване.

Как работи EDee ?
EDee ви дава възможност да изберете предварително опциите за доставка, които желаете да използвате за вашите поръчки, еднократно и след това, всеки път, когато използвате EshopWedrop за доставка на пратки, EDee ще се грижи за целия процес вместо вас, използвайки зададени предпочитания!

Например: Ако предварително изберете опцията за доставка до дома и използвате един и същ метод на плащане за всичките си поръчки, тогава Edee ще изпълни вашите бъдещи поръчки, използвайки тези предпочитания, без да иска допълнителна помощ.

Как да активирам EDee?
Step.1 Влезте в акаунта си в EshopWedrop и отидете на страница „Моите пратки“
Step.2 Включете EDee
Step.3 Изберете предпочитанията си за доставка, които искате EDee да следва

Има ли максимален размер на пратка за автоматизирани доставки?
Ако използвате доставкa Click&Collect офис на Еконт или До Врата Еконт Експрес, моля, проверете за всякакви куриерски ограничения, които могат да възникнат.

Какво се случва ако използвам EDee, но съм избрал да платя „в брой при доставка“?
Ако сте избрали опцията за плащане „В брой при доставка“, EDee ще се погрижи и ще изпрати пратките ви до офис/ адрес в България. След като пратките ви пристигнат, можете да ги получите и да платите, използвайки наложен платеж.

Какво се случва, ако използвам EDee, но реша да получа някоя пратка на различен адрес?
EDee може да бъде включен / изключен за всека отделна пратка, ако желаете. Например, ако EDee е активиран, но някоя пратка е нужно да бъде доставена по различен начин от посочения в акаунта, EDee може да бъде изключен за тази пратка. Тогава въпросната пратка трябва  просто да бъде заявена за доставка по обичайния начин.

Ще бъда ли информиран за дживението на пратката ми с EDee?
EDee ще ви изпраща актуализации по имейл за състоянието и движението на вашата поръчка, за да ви информира напълно за всяка стъпка по пътя.

Мога ли да използвам Paysera като метод на плащане с EDee?
Paysera може да се използва като опция за плащане при автоматизираните EDee доставки, но  имайте предвид, че когато използвате Paysera, след като активирате EDee, доставките трябва да бъдат платени, за да да бъдат изпратени пратките от Централен склад. В противен случай пратките ще останат в нашия склад, докато не бъде извършено плащането, тъй като EDee не е в състояние да автоматизира този процес вместо вас.

Дали EDee е подходяща за мен?
EDee е правилният избор за вас, ако желаете онлайн пазаруването да става бързо и лесно. Това означава по-малко имейл известия (ако сте избрали да получавате по-малко) и по-малко влизания в акаунта ви. Въпреки това, актуализациите за проследяване на поръчките и доставката винаги са налични на уебсайта, за да имате достъп.

Ще се грижи ли EDee за митническите подробности вместо мен?
В случай, че решите да активирате EDee за пратки от САЩ, моля, имайте предвид, че EDee не може да качва митнически данни в акаунта ви от ваше име. Вие ще трябва да влезете в акаунта си и да качите тези данни ръчно. След като бъдат качени тези документи, EDee може да изпрати пратката ви от САЩ и да финализира автоматизирания процес.

Може ли да използвам Edee за повече от една пратка?
EDee може да се използва само ако поръчвате пратките си поотделно, една по една, тъй като в момента тази опция не е достъпна за консолидиране на пратки в една поръчка. В бъдеще ще имаме и тази опция, така че останете на линия!

Мога ли да използвам Edee само за една пратка?
Ако желаете, EDee може да се активира и само веднъж, за конкретна пратка. Тази опция е полезна за тези, които например ще са далеч в момента на доставка. Ако имате пратка в профила си и искате да автоматизирате процеса на доставка за нея, тогава отидете в секцията „Моите пратки“ в своя акаунт и активирате EDee за тази конкретна пратка. След като пратката ви бъде получена, EDee ще се погрижи за доставката и.

Какво се случва, ако активирам EDee, но след това реша, че не е за мен?
EDee винаги може да се деактивира и да се активира отново, колкото пъти желаете. Просто влизате в акаунта си и избирате секцията „Моите пратки“, превключвате бутона за включване / изключване на банера EDee, за да включите или изключите EDee.

Моля, обърнете внимание: Ако решите да активирате EDee, настройките, които сте задали, ще работят само за тези пратки, които се добавят в акаунта ви след активирането. Това означава, че всички пратки, които вече са били в акаунта ви преди активирането на EDee, няма да бъдат автоматизирани и следователно ще следват процеса на ръчно изготвяне на заявка.

Също така, ако желаете, EDee може да бъде включван/ изключван за всяка конкретна пратка поотделно. Например, ако EDee е активиран, но конкретна пратка е нужно да бъде доставена по различен начин от  останалите в акаунта, EDee може да бъде изключен за тази пратка. Тогава тази конкретна пратка  просто ще трябва да бъде заявена по обичайния начин.

Безплатна ли е EDee ? Има ли някакви скрити такси?
EDee е абсолютно безплатна в момента, защото искаме да предложим на нашите клиенти възможно най-доброто онлайн пазаруване. Имайки предвид всяка обратна връзка, която получаваме, ние се опитваме да намерим най-добрите решения, така че услугата ни да е лесна, ефективна и приятна, за което EDee помага по всякакъв начин.

Общи
Как функционира услугата? Прочетете нашето ръководство стъпка по стъпка . Какви са ползите от трансграничното онлайн пазаруване? Какво представлява EDee? Как да пазаруваме от САЩ ? Какви са таксите за доставка на пратка от САЩ? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от САЩ в България? Как да пазаруваме от Великобритания ? Какви са таксите за доставка на пратка от Великобритания? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от Великобритания в България? Защо да използваме EshopWedrop? Пратката ми е била отказана за приемане на EshopWedrop адреса за пазаруване. Защо? Какво представлява личният EshopWedrop адрес за доставка? Какви са часовете и дните за доставяне до моя адрес за онлайн пазаруване в Обединеното кралство, САЩ, Полша, Германия и Италия? Как да разбера, че продуктите ми са получени на моя EshopWedrop адрес за пазаруване? Кога пратките, получени на личните ми онлайн адреси за пазаруване, отпътуват към България? “Опасни стоки“ от САЩ

Контакти

Имате още въпроси? Обадете ни се, екипът ни ще се радва да ви помогне

С използването на уебсайта на Eshopwedrop Вие приемате използването на бисквитки Прочети повече

Poland Promo
Poland Promo
Моля, изчакай да потвърдим пошенския код