Вписване
4.6

Как да пазаруваме от Великобритания ?

Опитвате се да направите поръчка като използвате Вашия EshopWedrop английски адрес за доставка?

Препоръчваме Ви да прегледате информацията по-долу - трябва да следвате указанията по-долу, за да сте сигурни, че за пратката Ви правилно се прилага процедурата за митническо оформяне преди доставката.

Посетете профила си в EshopWedrop, за да проверите дали Вашият английски адрес за доставка е наличен -  Моят акаунт

Ако нямате акаунт в EshopWedrop, регистрирайте се Тук

 

Как работи услугата във Великобритания?

Складът на EshopWedrop за пратки с произход от Великобритания се намира в Саутхемптън. Това означава, че всеки път, когато пазарувате от онлайн търговци, вашите пратки ще бъдат изпращани в склада във Великобритания и оттам ще бъдат доставени до България през Нидерландия.

Доставките до склада във Великобритания се приемат от понеделник до петък от 9 до 17 часа (Лондонско време).

Всички пратки се обработват в рамките на 24 часа след доставката.

Крайни срокове - Пратки с митнически данни, актуализирани и потвърдени до 8AM средно гринуичко време (GMT) в деня на отпътуване, ще бъдат включени в това отпътуване.

Понастоящем имаме ежеседмично отпътуване от склада във Великобритания – всеки петък и пристигане в Нидерландия в неделя.

Клиентите трябва да актуализират митническите данни за пратките си до петък 9AМ средно гринуичко време, за да са сигурни, че ще отпътуват същата седмица.

 

Какво трябва да направя, когато пратката пристигне в склада в САЩ?

Моля, влезте в личния си профил и следвайте следните стъпки:

Качете съпътстващата документация за категориите продукти и обявените стойности (фактура, потвърждение на онлайн поръчка, проформа фактура и т.н.). Тези документи трябва ясно да представят описанието на продуктите, количеството и сумата, платена за продуктите. Ако някои от тези данни липсват, пратката не може да отпътува от Великобритания!

Данните за категорията продукти, посочени по-горе, се попълват само на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК и трябва да съответстват на описанието от съответната документация (фактура или онлайн потвърждение на поръчка). Това от своя страна ще позволи създаването на съответни HS кодове, необходими по време на митническото оформяне.

Декларираната стойност в щатски долари, включително всеки приложим данък върху продажбите и такси за доставка във Великобритания, трябва да съответства на качената съпътстваща документация. Максималната обявена стойност, на която системата приема пратки е GBP 5000.

Моля, обърнете внимание: Ако в профила си нямате деклариран адрес за доставка по подразбиране в държавата по местоназначение, ще бъдете подканени да добавите такъв. Това е необходимо условие за изпращане на пратки от Великобритания. Този адрес ще бъде обявен за Ваш адрес за митническо оформяне за износ и внос.

 

Какво се случва при пристигане на пратките в Нидерландия?

Първо пратките пристигат в Нидерландия в неделя за митническо оформяне на внос ( вижте повече детайли за Митническо оформяне на внос)

След като пратките бъдат осободени от митница, пратките ще бъдат сортирани и ще отпътуват при следващото планирано отпътуване от Нидерландия до България.

 

За допълнителни въпроси не се колебайте да се свържете с нашия екип „Обслужване на клиенти“.

За връзка с „Обслужване на клиенти“: +359 887 702685; Email: info@eshopwedrop.bg

Общи
Как функционира услугата? Прочетете нашето ръководство стъпка по стъпка . Какви са ползите от трансграничното онлайн пазаруване? Какво представлява EDee? Как да пазаруваме от САЩ ? Какви са таксите за доставка на пратка от САЩ? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от САЩ в България? Как да пазаруваме от Великобритания ? Какви са таксите за доставка на пратка от Великобритания? Какви стоки не могат да бъдат доставяни от Великобритания в България? Защо да използваме EshopWedrop? Пратката ми е била отказана за приемане на EshopWedrop адреса за пазаруване. Защо? Какво представлява личният EshopWedrop адрес за доставка? Какви са часовете и дните за доставяне до моя адрес за онлайн пазаруване в Обединеното кралство, САЩ, Полша, Германия и Италия? Как да разбера, че продуктите ми са получени на моя EshopWedrop адрес за пазаруване? Кога пратките, получени на личните ми онлайн адреси за пазаруване, се отправят към България? “Опасни стоки“ от САЩ

Контакти

Имате още въпроси? Обадете ни се, екипът ни ще се радва да ви помогне

С използването на уебсайта на Eshopwedrop Вие приемате използването на бисквитки Прочети повече

#ShareTheGain (Spring)
#ShareTheGain (Spring)
Моля, изчакай да потвърдим пошенския код